Lovefashion&Lovemorebeauty

Lovefashion&Lovemorebeauty

maandag 18 april 2011

More beauty at http://www.50candyfashionandmore.blogspot.com/

Hi darlings, ik heb besloten om alle mijn oude berichten op mijn blog te verwijderen en meer berichten over beauty te plaatsen maar natuurlijk ook over fashion. Ook ga ik mijn blog wat persoonlijker maken door bijvoorbeeld over beauty producten te schrijven die ik zelf ook gebruik!  & omdat het natuurlijk lente is en we volop lente kleuren kunnen dragen geef ik:
Anna Sui nude look summer 2011

5 tips voor een geweldige nude huid!

1 Kies als eerste een goede foundation die bij je huidskleur past. In een foundation mag je best wat extra geld besteden, zelf heb Lingerie de peau van Guerlain (47,-) deze is wat prijzig maar hij voelt aan als een tweede huid. 

2 Kies nude tinten zoals roze of bruintinten voor je ogen maar hou het in ieder geval licht zodat je ogen niet te zwaar opgemaakt worden. Een erg mooi kleur is boy toy van Too faced.








3 Voor een zo naturel mogelijk look, draag inplaats van zwarte mascara bruin en in plaats van zwart oogpotlood wit oogpotlood, dit laat je ogen ook groter lijken.

4 Breng nu een blush aan maar let op kies een blush die bi j je huidtype en kleur zoals lichtroze geven een nog natuurlijker effect.  Ik heb een vrij licht huid en ik gebruik sunset glow van Clinique.




5 & tot slot je lippen, Kijk weer goed naar je huidskleur en ga voor natuurlijke tinten zoals beige, lichtroze of bruin. Kies geen fel roze of rode lipstick want dit maakt je juist weer te opgemaakt. Deze lipstick van Yves Saint Lauren is niet te licht en niet te donker. 

& Tadaa je nude make-up is klaar!
XoXo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten